日本語
 


武蔵大学論集 「The Journal of Musashi University」 >
2021年度・第69巻 第2・3・4号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11149/2374

Title: 倫理的消費をめぐる消費者間の相互作用―ヴィーガニズムに関する予備的調査の報告―
Other Titles: Communication and interaction among vegans, non-vegans, and semi-vegans
Authors: 古瀬, 公博
FURUSE, Kimihiro
Keywords: 倫理的消費
相互作用
コミュニケーション
ヴィーガン
モラル・ヒエラルキー
Issue Date: 1-Mar-2022
Publisher: 武蔵大学経済学会
Description: 研究ノート
Notes
URI: http://hdl.handle.net/11149/2374
Appears in Collections:2021年度・第69巻 第2・3・4号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
musashi69_02_03_04_017_028_furuse.pdf442.28 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0!