日本語
 


武蔵大学人文学会雑誌 「The Journal of Human and Cultural Sciences」 >
2020年度・第52巻 第3・4号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11149/2225

Title: 教材としての映画を活用することの良さと注意点―教職課程コアカリキュラムに基づく心理学系科目の場合―
Other Titles: The Advantages and Disadvantages of Using Films and Teaching Materials for Psychology Courses Based on the Core Curriculum for Teacher Training
Authors: 柄本, 健太郎
田村, 順也
前田, 恵理
TSUKAMOTO, Kentaro
TAMURA, Junya
MAEDA, Eri
Issue Date: 25-Mar-2021
Publisher: 武蔵大学人文学会
URI: http://hdl.handle.net/11149/2225
Appears in Collections:2020年度・第52巻 第3・4号

Files in This Item:

There are no files associated with this item.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0!